Saturday 6 March 2010

Salam satu Malaysia semua pelajar ICT yang saya kasihi. Wah, nampaknya semua agak letih ye...almaklumlah baru lepas sukan...banyakkan berehat pada hari Ahad agar anda segar apabila memulakan sekolah pada hari Isnin. Di sini saya ingin membuat ulasan mengenai tugasan masa cuti tahun baru cina yang lepas. Nampaknya semua pelajar sudah mula sedar akan kelemahan masing-masing semasa menjawab soalan PK1 ICT dan saya dapati kamu semua sudah pun membuat perancangan untuk membaiki keputusan anda. Cikgu doakan semoga anda semua akan memperbaiki kelemahan-kelemahan masing-masing dan seterusnya berjaya mendapat A+. Saya yakin anda semua memang boleh mencapainya hanya perlukan sedikit sahaja lagi fokus dan kuatkan lagi matlamat yang anda ingin capai. Oh ya saya tertarik dengan blog Suzana dari 5 Zuhrah, refleksi yang baik dan bersemangat.

No comments:

Post a Comment