Monday 1 March 2010

Komen Mengenai Blog Pelajar

Tahniah kepada semua pelajar ICT 2010 yang telah berjaya mempunyai blog masing-masing yang khusus untuk subjek ICT. Dengan adanya blog, pelajar-pelajar akan dapat mengamalkan sebahagian daripada ilmu ICT yang telah dipelajari. Orang kata ilmu tanpa amal adalah sia-sia. Namun begitu masih terdapat banyak ruang untuk anda memperbaiki layout dan yang paling penting isi kandungan dalam blog tersebut. Masih ramai lagi yang tidak menjawab soalan-soalan yang wajib anda jawab melalui blog....dan ini agak mendukacitakan saya. Anda boleh ambil 30 minit selepas habis waktu sekolah untuk update blog di Makmal ICT, Makmal Bestari atau di Pusat Akses Sekolah. Justeru itu saya amat-amat berharap agar semua akan dapat memeriahkan blog masing-masing dengan menjawab soalan-soalan yang telah saya berikan. Saya juga menggalakkan anda untuk memberikan komen jika ada sesutau yang ditulis oleh kawan-kawan anda yang anda tidak faham - ini adalah untuk menjadikan blog sebagai satu kaedah perkongsian ilmu. Semasa saya menyemak blog-blog anda, saya tertarik dengan blog Syuhada dari 4 Pluto - update dan menarik. Tahniah Syuhada !

No comments:

Post a Comment